понедельник, 23 мая 2011 г.

XXXI з’їзд священиків та богопосвячених осіб


В Пасхальному періоді, від 16 до 20 травня в Красилові, що на Хмельниччині, відбулася XXXI зустріч всіх бажаючих спільно молитися священиків та монахинь латинського та візантійського обрядів. У цій зустрічі взяли участь 24 особи.  Сьогодні ніхто з християн не сумнівається в вартості молитви, а особливо спільної. Необхідна вона і для тих, до кого Ісус промовив:“Дана мені всяка влада на небі й на землі. Ідіть, отже, і зробіть учнями всі народи: христячи їх в ім'я Отця і Сина і Святого Духа; навчаючи їх берегти все, що я вам заповідав. Отож я з вами по всі дні аж до кінця віку...” 
В епоху глобалізації політики, економіки, культури... глобалізації милосердя, добра, але і на жаль зла, необхідна “глобалізація” молитви; молитви спільної, наповненої присутністю Святого Духа. Знаємо з Євангелії, де двоє або троє зібрані в ім'я Христа, там Він серед них... А тут в Красилові зібралося 24 особи в ім'я Христа, особи рукоположені та посвячені Богу. Разом молились, слухали Слова Божого, конференцій, брали участь в Святій Літургії та молитві прославлення Господа; разом спілкувалися, ділились своїм життям та свідчили про великі діла Божі в їхньому житті. Я перший раз брала участь в такій зустрічі. Можу засвідчити, що Божий Дух, Його Міць та Мудрість була з нами... З нами був Господь і дав благодать це відчувати, розуміти та бачити ...5

Якщо Ти священик, якщо Ти сестра, незалежно від твого обряду, дієцезії, ордену чи згромадження - приїдьте, і “самі побачете”... 
З'їзди відбудуться : 21-25 листопада 2011 р. в Закарпатті 
6-10 лютого 2012р. - у Львові 
23-27 квітня 2012р. - в Чорткові (Тернопільська обл.) 

Більш детальнішу інформацію можеш отримати за тел: (03855) 4-25-17, 4-25-18, +380969430499, biurokrasyliw@christschool.org.ua 

с. Анна Кліпацька настоятелька вікаріату Малих Сестер Непорочного Серця Марії  

Источник - XXXI з’їзд священиків та богопосвячених осіб

Комментариев нет:

Отправить комментарий